Beginner!

Det är exakt det här jag gillar med att börja på ett nytt jobb, man får så mycket ny information och man proppas mätt på kunskap! Och det är just kunskap man saknar när det inte går att utvecklas mer på en arbetsplats.

Senariet för mig är just nu - panik men med säkerhet. Det är precis så jag känner, jag vill ha helg men enbart för att kunna plugga på allt material jag fått. Jag har fått en sjukt bra bild av företaget och det dem faktiskt gör, jag håller med deras argument och det är ju en fördel om man ska representera företaget.

Så vad är min plan för veckan som återstår?
Imorgon - jobb och sen lägenhetsvisning med syrran
Fredag - jobb och sen till vännen min som fyller år och sen kanske en mildare utgång
Lördag - träning och sen plugg/jobb
Söndag - plugg/jobb och vila

Måndag - kick ass på jobbet!



Har du panik över att börja på det nya jobbet kan du tänka på flera saker
- alla har varit ny någon gång
- man lär sig inte över en natt
- med misstag kommer kunskap
- våga fråga
- du har blivit anställd för att de tror på dig, så våga tro på dig själv också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0