byten



Nu har jag varit hemma i två veckor i väntan på att få börja på mitt nya jobb. Jag har ny energi, nya krafter och en kämparglöd som kommer ta mig långt. Jag är redo att börja nu!

Jag tror det är nyttigt att ta sig en funderare ibland, är jag nöjd med livet jag lever, vill jag göra någon förändring eller vad skulle göra mig lyckligare. Är gräster grönare på andra sidan eller kan man göra den lika grön där man är just nu?

Jag tror allt handlar om ens inställning till livet. Hur man ser på saker och ting och vad man egentligen vill få ut av allt. Jag såg ju som sagt filmen Eat, pray and love igår, den filmen gav mig en riktig tankeställare!

Be happy not stupid.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg du har! :)

2010-11-10 @ 15:40:29
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Nasim

Tack vad snällt!

2010-11-10 @ 18:32:50
URL: http://ontheupperedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0