Klapp på axeln

Nu är tentan gjort och nu återstår det att vänta på resultatet. Tentan gick ok men känner mig inte helt övertygad om att jag klarande den. Håller tummarna och hoppas på det bästa. Nästa delkurs går ut på att vi ska analysera ett projekt ute på ett företag. Det passar mig som handen i hansken. Jag ska givetvis analysera ett projekt på min egen arbetsplats. Ett perfekt tillfälle för mig att knyta kontakter inom företaget utanför min egen avdelning. Det ger mig också tillfälle att ta del av saker jag annars inte skulle få möjlighet till. Dessutom är det bra för mitt CV. Då kan jag skriva att jag har utvärderat ett projekt och därmed utökat mina meriter. Vilket känns bra både om jag väljer en intern karriär eller en karriär utanför min arbetsplats. Ett steg i rätt riktning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0