Mentor!

Igår var jag på möte med en projektledare från Stureplansgruppen och jag blev positivt överaskad! Vårt möte gick jätte bra och alla mina tusen frågor blev besvarade i ett naffs. Jag har som jag nämnt tidigare jobbat på eventbyrå i London och det var väl lite det jag ville dra in i mitt liv, livet inom event är hårt men jävligt roligt för den som vill kämpa, det är ingen dans på rosor direkt!

Det finns så många olika delar när man säger event och det är mer eventen jag vill jobba med än själva försäljningsbiten. Men vi kom fram till att jag ska tänka lite på vad jag vill och hur jag vill göra det och sen ta det därifrån. Möte numero dos ska vi snart boka in!

Mentor från eventbranschen är något jag kunde drömma om för några år sen men kolla vad lätt den gled in i mitt liv genom en spontanansökan om en tjänst som inte ens fanns upplagd!

Bilden nedan är backstage från ett av de störra eventen jag jobbade med när jag var i London. Ett bröllop med tema: Svanprincessan. Alla var så himla fina, speciellt servitriserna som ni ser på bilden nedan! Kändisar som Kate Moss och Liz Hurley och hennes mor var på plats och några ord hann vi med glädje utbyta den stora kvällen till ära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0