Money never sleeps!

Idag, äntligen, såg jag Wall Street - money never sleeps. Det började rätt mysigt med middag på Baltazar, till panikshopping på ICA (sprang in i ett gammalt ragg som jag försökte gömma mig för bakom kassan) och vidare till biosalen där vi trodde att vi satt i fel salong - de visade ju fel film? Det var SF som hade gjort fel och inte vi denna gång.

Väl inne i salongen med rätt film och mina höga förväntningar började filmen, den var asbra. En riktig Nasim-film. Den handlade om de två stora K:na i livet. Kärlek och Karriär.
Jag skulle säga att filmen fick 4 av 5 stjärnor, den hade humor - väldigt bra humor, den hade spänning, den hade kärlek. Jag rekomenderar även er att se ettan innan ni ser tvåan, det var en del saker jag fick lägga pusslet på själv eftersom jag inte hade sett ettan. Man förstår den men man förstår den nog bättre med ettan i bagaget.

Money never sleeps but we, human do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0