Nästa giftemål?

Stelina ska iväg till NY och fira sin 2 års dag med sin älskade pojkvän, jag kan ingenting annat än vara lycklig för hennes skull - för deras resa och hennes perfekta förhållande!

Förhållanden är något jag funderat på länge, jag vill vara bästis med min kille inte bara vara hans tjej. Jag vill kunna lära mig saker från honom och lära ut saker jag kan till honom. Jag vill kunna vara seriös, larvig, spontan, äventyrlig, vuxen och filosofisk med honom. Jag vill kunna säga att han är den bästa på denna jord. Jag vill bara kunna älta om positiva saker om honom till mina vänner, ingenting negativ ska finnas i mitt förhållanden.

Samtidigt som jag har alla mina krav går jag med på att han kan vara den där simpla kille next door...

Jag i mitt enmannaförhållande mår väldigt bra men kommer prinsen ridandes på den där vita hästen, då kan jag ge honom en chans... ;-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0