Nytt projekt

Jag har kommit fram till att man måste prioritera i livet och jag har fyra stora prioriteringar i mitt liv när det kommer till mina tusen projekt.

Praktikbyrån - Förmedlar praktikplatser till unga. www.praktikbyran.com. Går sakta men säkert, vi förlitar oss på tävlingen med Venture Cup som vi deltar i.

On.The.Upper.Edge - Denna blogg, där man ska få följa vårt liv och vår karriär och alla tusen projekt.

Project X - ett projekt som jag fick godkänt av idag, att hon jag ska samarbeta med vill samarbeta med mig.

Mina ambitioner ligger på alla tre men jag ser verkligen fram emot Project X, har så mycket idéer och det är ingenting som kommit upp i min hjärna över en natt, detta har jag drömt om hela mitt liv och äntligen får slå ihop min hjärna med en annan jätte duktig persons hjärna och passion. WOW.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0