WORK IT!


Idag pratade jag med min bästaste vän om killar och om karriär. Mina två stora Kn i livet. Vi pratade om hennes killar, om mina killar, om min karriär och om hennes killar igen (haha).

Jag berättade om att jag hade sagt till min syster att jag hade panik över att jag inte träffat Mr Perfect och hur hon hade blivit arg på mig och sagt "Du är bara 24 år...".

Jag minns det samtalet, för direkt efter det samtalet kände jag mig så jävla peppad att vara singel, det var ju det jag ville vara just nu för att lägga all min kraft och fokus på att göra karriär. Mr perfect man blev snabbt bytt mot Mr Perfect job! 

Energin jag lagt på dåliga förhållande har lätt till att jag glömt bort mig själv i dem. Så just nu tar jag den dåliga energin förvandlar den till bra och kör gärnet. Killar eller karriär, finns inget eller - do them both! ;-)


Kommentarer
Postat av: shabnam

aaaw :) love you sis!

2010-11-05 @ 19:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0