Morgon 9 November 2010

I morse vaknade jag 06.15 av en morgonpigg pojkvän som frågade om jag önskade frukost på sängen. Självklart ville jag det, finns det ett bättre sätt att starta dagen. Efter det hoppade jag in i duschen och kände att det där med att lägga karriären på hatthyllan inte kommer bli aktuellt förens på torsdag kväll. Kände att jag sprudlade av idéer och jag var tvungen att boka in ett pepp - möte med Nasim. När jag senare är på väg till jobbet känner jag dock att huvudvärken smyger sig på. Denna ständiga huvudvärk, börjar bli en nagel i ögat. När jag sedan väl kommit till jobbet och sätter mig vid mitt skrivbord, spiller jag självklart ut min te- kopp över hela skrivbordet. Jag som hade en sådan bra start! Det var helt enkelt bara att gilla läget. Det man inte har i huvudet får man ha i benen som min kära mor brukar säga. Hur som, innan det var dags att sätta igång och jobba, hann jag i alla fall skriva min to-do-list för veckan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0