26/7

Jag skulle behöva två extra timmar på dygnet, 26 istället för 24. Det skulle betyda så mycket för mig! Jag är inte stressad över mina uppgifter men jag behöver fan ta mig i kragen och strukturera upp allting så jag hinner med mina interna deadlines. I helgen är det jag som ska köpa en kalender och ordna upp allting, från a till ö.

Massa projekt på G som måste ordnas:
- Praktikbyrån med Lisa
- Samarbetet med fotoskolan och stylistjobbet
- Webbdesignutbildningen
- Volentärjobbet vs "projektledarjobbet"
- Ansökan till London College of London (distanskurs i PR)

Ett schema och en plan på kommande veckor är exakt vad jag behöver göra, allt annat är bortprioriterat. Jag ser fram emot mina långa timmar på Angle nästkommande vecka. Where dreams become reality.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0