80 talisterna - så funkar de!

Jag fick en bok när jag var hos PRIME och den är jätte bra! Den handlar om hur vi 80-talister uppfattas och hur vi är. Hur våra CV ser ut, vilka program som är kopplade till vår årskull och vart vi hänger och visar oss mot omvärlden. Jag önska jag kunde ge ett exemplar till er alla men jag har inte så många, däremot kan jag nog få fram några om någon vill ha? Eller kan in surfa in på www.soderqvistlarsson.se där ni kan läsa den eller som jag ser nu, beställa hem den gratis!

Unitedminds som gjort boken förklarar den såhär:

80-talisterna - så funkar de
är den kompletta guiden till generationen som stämplar in på arbetsmarknaden när 40-talisterna loggar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0