Böcker, böcker, böcker!

Idag fick jag tre böcker utav mina arbetskamrater, de känner mig till punkt och pricka. Alla tre karriärsinriktade, inspirerande, glödhete böcker. Väldigt roligt att de valde just de tre, två av dem har jag nämligen suktat efter under senaste tiden men aldrig tagit mig själv i kragen och köpt.

Här är böckerna:

Historien om IKEA - Ingvar Kamprad. Boken handlar om ledarskap, framtiden, det ryska äventyret, pengarna, knepen och "den goda kapitalismen".

GUCCI krigen - Jenny Gucci. Handlar om hur hon överlevde mord och intriger i världens största modehus.

Om kreativitet och flow - David H. Ingvar SvD. "Flow" ett tillstånd av fullständig koncentration som åföljs av en euforisk känsla och en upplevelse av absolut målmedvetenhet.



Alla tre klingar mig! Och jag har ju satt upp som ett interntmål att läsa en bok i månaden, just nu läser jag PR boken och efter den blir nog GUCCI Krigen. En recension om den kommer när jag läst ut boken, jag lovar!


Tack kollegor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0