BROUHAHA

När jag körde igång ett projekt för ett tag sedan, ett projekt som jag kallade för BROUHAHA, där jag designade T-shirts så kommer jag mycket väl ihåg att jag tänkte 'hur fan man får tag på allt nödvändigt för en lansering'. Inte har jag tillräckligt med pengar för att köpa till mig allt nödvändigt men jag började tänka. Bland mina 365 vänner på facebook borde det finnas någon som jag kan ta hjälp utav. Som de säger i en bok jag har hemma: (kommer verkligen inte på vad den boken heter men ska kolla upp det imorgon!) använd dina bekanta, för dina närmsta vänner och du har oftast samma vänskapskrets så använd dina bekanta, den viktigaste gruppen som kan leda till de viktagaste mötena i ditt liv. Vilket det även gjorde för mig, då. Så jag började kolla igenom alla mina trehundra vänner och ja, där hittade jag tre modeller, en fotograf, en sminkös och en som hade kontakter till att hyra lediga lokaler. Jag började mailar runt till alla och de flesta tyckte min idé var rolig, vi körde och det gick hur bra som helst. Ena sak ledde till den andra och jag var tvungen att åka iväg till London. Väl i London la jag projektet på is och har ännu inte tagit upp det. Ska gräva i mina papper och se vad för skoj jag hittar, jag tror till och med jag hade skiss på hemsida och allt.

Håll utkik efter BROUHAHA, ännu har den inte gått i graven. Och börja mingla med dina bekanta på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0