buggar

Alla har sina idéer om hur man söker ett jobb. Vissa söker med CV och personligtbrev, andra med portfolio och andra med en helt egen webbsida. Det beror väl lite på vad för slags jobb man söker men för att kunna konkurrera ut andra duktiga kanditader måste man hitta sin nisch!

Min nisch på mina senaste ansökningar var att hitta buggar på företags hemsidor, saker som ej fungerat och mailat felet till dem. De har självklart svarat lika snabbt som blixen och välkomnat min ansökan med öppna armar! Inte får jag bara mitt namn känt hos företaget, de kommer ihåg mig med ett leende på läpparna. Det var jag som tog bort deras bugg!


MvH
HTML-nörden
0706xxxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0