Business (in your) Heart

Business In Hearts är en mötesplats där du kan knyter nya kontakter
och skaffar nya kunskaper som hjälper dig att uppnå dina mål. 
Business heart är till för personer som vill vara del av en affärsorienterad grupp med entrepenörer från alla olika sorters företag.

Jag har själv inte testat på det men läste lite om dem. Venture cup samarbetar med dem och eftersom jag gillade Venture Cup så tror jag Business heart kan vara minst lika bra. Får nog ta och boka in mig själv på en av deras träffar och forska lite mer om dem. Jag uppdaterar såklart så fort jag varit där.

27 oktober har de möte med affärsnätverket i Stockholm City!

http://www.businessinheart.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0