DU KAN!

Jag har en vän som bor i London, han klagar ganska mycket. Han vet att jag skriver det här inlägget och han lovade att ta åt sig. Men han är lat, lat, lat, lat. Han frågade mig om min affärsidé och tyckte det lät intressant och undrade varför det inte fanns sånna företag i London. Jag sa, att min idé kommer från London och om han hade gjort sin research hade han vetat om det. Han är arbetslös och vill ej ha ett jobb men klagar på att han är fattig. Vill man ha en förändring i sitt liv så måste man själv ta tag i det, man kan inte bara klaga. Ryck upp dig och gör något åt saken - det finns tusen jobb att söka och det går inte att bli VD på engång, eller det går men om du testat det och det inte gett något resultat så får du börja längre ner i karriärstrappan. Jag började som städerska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0