Ett flygplan kommer lastat. Med vadå?

Med killar! Det är lite så det känns. Jag skämtade en gång med min vän att jag ska importera in lite gentlements från London till Stockholm då jag tycker att det är brist på dem här. I London håller killarna upp dörren till en, de kör fram bilen till klubbentren så man slipper frysa på vägen hem, de betalar notan, de presenterar en som ens date och inte "öhmm öhmm hon är en vän..", de gör allt som får en att känna sig som en kvinna. Nu till saken, en dude jag träffade i London blev så förtjust i en vän till mig så han ska komma till Stockholm för hennes skull. Är det psykovarning eller gentlemanpoints?

Jag har ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0