FEM STEG!

Jag läste en artikel om att man är max fem personer ifrån den personen man vill träffa/vara/inspireras av. Jag tänkte efter och det stämmer. Genom min nyfunna vän, genom mitt gamla jobb i London, genom min förra arbetsgivare.

Jag, min vän, hennes kille, facebook grundaren Mark Zuckerberg.
Jag, The Force (min förra arbetesgivare), SOHO gruppens grundare, SOHO gruppens grundares son, Kate Moss.
Jag, min förra arbetsgivare, Olje shaken från Saudarabien.
Jag, min förra arbetsgivare, alla Nobelpristagare.


Testa och se om ni hittar vägen. Är några av personerna ovan några av era inspirationskällor? Då har ni de fem stegen klara genom bland annat mig. Vi känner ju varandra nu ;-)

De ovannämda personerna är en del av alla hundra tusentals personer jag skulle vilja träffa för att utbyta tankar och idéer, bli inspirerad av och gå på föreläsningar hos. Jag har en hel lista på människor som inspierar mig och jag tror det är viktigt. För så fort man känner sig vilsen och sjukt oinspirerad då kan man bara googla någon på listan och så har man inspirationen tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0