Fotboll, Öl & Grabbar!

Idag ska jag och en av mina bästa vänner sätta oss på O'Learys och leka grabbiga. Vi ska kolla matchen mellan Holland och Sverige och ta en öl. Eller jag ska mest kolla in spelarna, vad min vän ska göra vet jag inte. Hon är inte intresserad av fotboll och har redan en kille. Jag tror hon gör det här för min skull. Hon har gjort mycket för min skull de senaste åren. Dragit in mig i kluriga blinddates, försökt raggat upp helt fel killar bara för jag ska ha dejtat alla olika typer, bokat en resa till vad hon kallade Mr Perfect (visade sig vara Mr Oh-so-not Perfect). Det har varit så-inte-jag, jobbigt men ack så spännande. Vi har varit på många äventyr och jag tror egentligen hon gör det här för att jag nästan aldrig säger nej till hennes spännande bravader. Hon gör ju inte bort sig och jag kan få berätta hur allting slutade och hon kan gott leva på mina historier, så tror jag det är. Det slutar oftast med vänskap och ingen klapp och kyss dock. Så bättre kan du vännen min, try harder!

Men HEJA Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0