Fram och bak!

Idag har det varit mycket, mycket tankar, mycket funderingar, mycket stress. Över att jag slutar imorgon, över att jag avslutat något jag inte ville avsluta, över att jag faktiskt snart kommer få göra det jag vill hålla på med. Blandade känslor framkallar en kluven person, jag. Det som känns bra i sån här lägen är att man har en så bra syster som stöttar en, vänner som alltid finns där och lyssnar på en och en familj som välkomnar allt.

Det viktiga är trots allt att inte tappa sin röda tråd som man under hela sin resa försökt hålla sig fast vid. Att trots nergång försöka uppnå uppgång. Det måste finnas motgångar för man ska kunna njuta av medgångarna. Just nu är jag och går på den där tunna linan mellan nergång och uppgång, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag är förvirrad gott folk.


Kommentarer
Postat av: shabnam

Du är bäst syrran!

2010-10-08 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0