Happy Pancake - happy Psykcake!

Det är nog inte alla som vet att Happy Pancake är en dejtingsida med singlar i alla åldrar. Jag bestämde mig för att gå med där för att finna kärleken, trodde jag! Jag valde ett klicheaktigt namn som jag trodde skulle få alla killar på fall, ack så fel jag hade. Valde en profilbild som fick fler kommentarer än Sverige demokraterna fick när de kom in i riksdagen. Min enkla profiltext - 'man lever bara en gång' lockade många desperata som ville ha ett one night stand innan dagen man bara levde en gång var över. Dejtingsajten förvandlades i mina ögon snabbt från Happy Pancake till Happy Psykcake!

Medlemskap: gratis ;-)


Kommentarer
Postat av: Stelina

Kan du inte skriva om din fredag?

2010-10-04 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0