He is a keeper!

Min kompis berättar om sin dejt och jag kan inget annat än att bli kär i dem. Hon berättar hur han är, hur hon är, hur de är tillsammans. Vad de gjorde under dagen och hur underbart kär hon är. Hur mycket han förklarar sina känslor för henne och alla gulliga gester de gör mot varandra. Jag kan ingenting annat än att bli helt kär i deras förhållande. Den dagen jag träffar en såndär underbar person som får mig att sväva på moln, den dagen kommer jag skratta mig lycklig av kärlek. Kärlek är underbart, stort ämne som jag tidigare nämnt. Musikvideon nedan är så jävla fin, så vill jag ha det. Inte slutet men allt annat. Underbart! Jag är kär i kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0