Helt slut.

Är det tillåtet även för mig som går på fem personers energi att säga att jag är trött? Jag är trött som fan. Jag avbokade fotbollsmatchen idag. Jag orkar inte få in någon ny person i mitt liv just nu. Jag orkar ju ens inte med mig själv idag. Jag skulle orka med en allmänbildad, smart person som lär mig saker - det orkar jag alltid med. Men puckon (ursäkta ordvalet) som tror det räcker med att säga 'tjena snygging' är ingenting för mig. Så jag avbokade matchen.

Idag har plåtningen gått jätte bra, jag ska få bilderna när de är redigerade och klara och så har jag min första bild i mitt portfolio. Backstage bilderna blev inte så bra, ska var duktigare på att ta nästa gång jag lovar. Vi har redan börjat prata om ett nytt projekt där jag ska få ha mer inflyt i stylingen. Ska bli himla spännande, då lovar jag att ta bra bilder.

Jag skulle vilja ha en varm kram just nu, jag fryser ihjäl nämligen. Det är ju iskallt förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0