How far do your dreams stretch?

Idag såg jag en artikel i Metro och tänkte på min vän och mig. Vi som driver den här bloggen tillsammans! Det är Kinnevik Group som annordnar en träff för starka och positiva individer som vill bli framtidens ledare. Are you the next one? är deras teaser och damn vad jag blev peppad på att give a damn att jag är den nästa!

Det som är speciellt med det här eventet är att det enbart riktar sig till kvinnor. Framtidens kvinnliga ledare! För att ansöka om en plats till eventet måste man skicka CV och personligtbrev. Roligt sätt att få en massa ambitiösa kvinnor samlade i ett och samma rum. Jag ser fram emot det här eventet och jag hoppas så många som möjligt skickar en ansökan till dem så vi kan ses och mingla och peppa varandra till att lyckas! '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0