I Stockholms vimmel

Ibland slås jag av en känsla att ingenting är omöjligt.  En känsla som gör mig alldeles varm i hela kroppen. Nästan som att vara nykär.  Jag skulle vilja spara denna känsla på burk och plocka fram den när allt känns omöjligt.

Känsla kom över mig på vägen hem ikväll efter middag på stan och en paneldebatt om riksdagens öppnande hos PR- byrån Springtime.  Vet inte om känslan beror på min väns alltid lika starka övertygelse om att jag kommer att lyckats eller om det var eventet som var inspirerande. Springtimes kontor var grymt snyggt och jag kände mig hemma, närmare mitt mål.  Modern miljö, ett politisktsamtal, människor i kostym och lukten av professionalitet.  

Denna värld ska jag vara en del av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0