Inspiration

För att nå framgång och förverkliga sina drömmar är jag övertygad om att det gäller att omge sig av duktiga människor som man kan hämta kraft och energi ifrån. Jag har många grymt duktiga människor i min vänskapskrets som jag ofta blir imponerad och inspirerad av.

Att hämta kunskap från böcker och läsa om människor som har lyckats kan vara minst lika viktigt. Speciellt viktigt är det om man inte har människor i sin närmsta omgivning som har gjort karriär eller öppnat eget företag. Steget till framgång kan då kännas väldigt stort. För att själv bli inspirerad har jag idag beställt Ingrid Tollgerdt- Andersson nya bok- Passion, Nyckeln till framgång. På förlaget hemsida står det:

”Framgång - något vi alla drömmer om, men vad är det som gör att vissa lyckas? Här får du lära känna tio personer, alla mycket framgångsrika och välkända inom vitt skilda områden, men vad är det som har gjort att just de har lyckats? I Passion, nyckeln till framgång får du svaret och även idéer och tankar för hur du själv ska bli framgångsrik - låt dig inspireras!”

Låter som en grymt intressant bok. Min förhoppning är att jag utifrån boken kan utvärdera mig själv och börja jobba på de punkter där jag brister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0