Intervju #1

Jag glömde ju berätta om intervjun, det är genom ett bemmaningsföretag och jag hade sökt en speciell tjänst men hon rekryteraren förstod inte varför jag hade sökt den med mina (fina) meriter. Hon vägledde mig till en bättre tjänst och oja, bättre är den!
Jag tackade för att hon visade mig vägen och en ny intervju är inbokad med företaget. Jag ser verkligen fram emot det, verkligen. Ska bli spännande.
Men som man säger, man ska inte lägga alla ägg i samma korg så jag har sökt fler som backup och fyra av sex företag har hört av sig och jag har tackat ja till intervju till dem alla. Känns som jag går på dejt med olika företag och att jag är otrogen mot det första. Men ack o ve, om inget annat så är det bra träning. Det handlar lika mycket om att jag ska hitta ett företag jag trivs med som att de ska hitta rätt profil. Så nu gör vi, speedinterviewdating ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0