Intervju #24534563?

Jag vet inte vilken intervju det är i ordning men jag har fått tre positiva svar från alla intervjuer jag varit på. En har jag redan tackat nej till så nu återstår det att välja rätt mellan dessa två. Som sagt så är det en som fångat mitt intresse mer men jag är fortfarande osäker. Det är som att välja mellan en resa till thailand eller en resa till brasilien, man vill inte tacka nej till något!

Min vän har exakt samma problem och hon gjorde en plus och minus lista på båda företagen. Det jobbiga var dock att både plus och minuslistan på båda företagen var lika långa så den tekniken hjälpte henne inte så jätte mkt. Så, hur kommer man fram till vilket företag man ska ta om man har två erbjudanden? Går man på magkänslan eller det säkra kortet? Inte ens jag har svar på den frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0