it´s friday and i´m in a working mood!

Äntligen fredag och helg. Helg innebär två hela dagar och tre kvällar att vara produktiv! Ikväll ska jag skriva ett tal som jag ska framföra på min syster bröllop nästa helg. Till hjälp har jag min bästa kompis som är van talskrivare, god mat och en falska vin. Hela lördagen ska jag spendera vid köksbordet med mina böcker, plugg, plugg, plugg! Söndag ska jag halva dagen plugg och halva dagen förbereda mig inför mötet med KARRIÄRCOACHEN! Jag har fått ett antal frågor som hon vill att jag ska fundera på innan vi ses bl.a. ska jag fundera över var jag vill befinna mig om 3 år. Jag känner att jag vill vara väl förbered när jag träffar hennes så att jag på ett tydligt sätt kan förklara vad jag vill ha hjälp med. Jag är jätte spänd inför mötet. Efter mötet på måndag ska jag och Nasim träffa för att prata om hur vi ska arbeta vidare med bloggen och hur vi ska marknadsföra den! PEPP, PEPP, PEPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0