Kommit ut från Garderoben!



Ibland tror jag att jag är lite för kaxig. Men man måste våga tro på sig själv för att lyckas, återigen kommer jag till uttrycket 'think outside the box'. Jag kunde ha valt att inte lägga upp detta inlägg för jag själv ska medverka i tävlingen men jag gillar att tävla mot de bästa och vinna mot de bästa.

Såhär började allting; Idag hittade jag en utklippt annons på mitt skrivbord på jobbet, min kollega hade läst den och tänkt på mig. Det är en tävling som kallas för GARDEROBEN som IKEA har. Den är väldigt fiffig och jag tror att IKEA kommer få massa PR i och med denna tävling, kolla bara på mig som skriver om det nu. Alla modebloggare plus alla de som tävlar kommer ju iaf yttra sig om detta och på så vis har IKEA ordnat dominoeffekten av world-of-mouth.

Hur som helst, tävlingen går ut på att man ska skicka in en kollektion och sen går ett antal finalister vidare som ska designa en catwalk utan modeller. Sin egna mini PAX garderob på en hemlig plats i Stockholm. Hela jippot är bara för spännande och jag kan inte hålla mig förrens jag börjar jobba med min idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0