materialist javisst!

Här är en lista på saker som jag ska köpa/göra den dagen jag får min första lön som jag är nöjd med (helst innan jag fyllt 30):

- resa: dansa tango i Argentina, äta texmex i Mexico, gå inkaleden i Peru, gå med i karnivalen i Brasilien etc.
- bleka tänderna
- ta en helkropps massage
- åka till Yasuragi
- klippa mig hos Marre på BANGS
- köpa gummistövlar från Gucci
- bli faddermamma
- köpa aktier
- ta bostadslån
- köpa en bostad
- Plundra Apple store (iphone & macbook)
- köpa en resa till Disneyland till mina brorsdöttrar (en weekend de och jag)
- överaskningar till vänner och familj


Ibland måste man få vara lite materialist, det är ok säger psykologen inom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0