Min förebild!



Jag tycker alla borde skaffa sig en förebild, en som sporrar en att faktiskt göra det man vill och en som sporrar en och har ett GO i sig som visar att ingenting är omöjligt en superman/woman som inte ser några hinder bara toppar! Jag har iaf haft min sen en tid tillbaka, Rebecca Simonsson. Hon är inte bara grym i det hon gör, hon lägger ner hela sin själ i det. Hon har dessutom en kickass stil som får andra företag att kontakta henne för samarbeten. Hon är helt enkelt grym affärskvinna!

Jag fick chansen att chatta med henne ikväll då hon hade öppen chatt i hennes kommentafält på hennes blogg. Jag ställde frågan nedan och hon svarade.

Min fråga:
Jag vet att du är nattklubbschef men jag tänker på om du kanske arrangerar andra events, till andra företag förutom den nattklubben du är chef för. Vet inte om jag tänker rätt nu, men har fått en bild av att du har så mycket på G förutom att vara nattklubbschef, att du arrangerar andra events. Hittar de företagen dig och anlitar dig eller letar du upp dem?

Ps. GRYM blogg, man blir så peppad som ung kvinna att verkligen jobba för att komma dit man vill!


Rebeccas svar:
Om det är så att jag har ett speciellt event in mind, då kan det hända att jag tar kontakt med olika företag och framför min idé. Men oftast är det företag som kommer till mig och ber mig komma på ett bra upplägg på ett event där de kan få möjlighet att marknadsföra sin produkt. Det är superkul.

Tack för dina fina ord, blir så glad! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0