PANIK

När man inte skriver ner saker i sin kalender så går det som det gick idag. Sista anmälningsdagen för IKEAS GARDEROB tävling är idag och jag har ens inte börjat på mitt bidrag. Jag märkte det genom att jag gick igenom min to-do-list och när jag bestämde mig för att damma av min kalender för att faktiskt använda den! PANIK. Men som sagt, jag har hela dagen på mig och slussen stänger 00.00 ikväll. Det är jag och brorsdottern som ska vara kreativa idag, vi ska göra en verkstad utav mitt vardagsrum - hoppas hon vill hjälpa till bara, jag behöver hennes barnasinne och hennes fantastiska fantasi till den här tävlingen.

Nu kör vi vi har 14h på oss att bli en av finalisterna till IKEAS GARDEROB tävling!

Sneakpeaks kommer upp under dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0