Passion for Business!



Prenumeration: Stolt aktieägare!
Jag minns när jag var 14 år och min pappa frågade mig om han skulle köpa aktier till mig och jag svarade strikt nej. Jag hade fått en dålig bild av den världen. Min pappa satt dag och natt och kollade text tv för att uppdatera sig om börsen. Idag är jag stolt över att han lyssnade på mig men missnöjd över att han frågade mig, en förvirraad 14 åring. Så nu 10 år senare har jag köpt mig två aktier, skratta bäst som skrattar sist, men jag börjar smått. I och med min prenumeration på Passion for Business får jag två aktier på köpet. Nu ska vi se till att dessa växer!

Här kan ni klicka hem en prenumeration.

Network: för framgångsrika kvinnor!
Nätverket har olika seminarier och den 17 oktober har de deras sista träff där de tar upp frågorna:
Vad har du för drömmar och mål?
Vad är dina värderingar?

Seminariet håller Charlie Söderberg från TV3s Lyxfälla i tillsammans med ekonomicoachen på Balansekonomi.
Mer info hittar du på deras hemsida http://nyheter24.se/passion-for-business/network.

Education time
Såhär beskriver de själva deras endags utbildning

"Do you want to improve your sales and leadership skills? Now you will have the opportunity to meet three excellent business women from the US, not only with profound knowledge and experience from a business culture with a quite different attitude towards sales, but they also present uniquely designed and pedagogical tools to use that knowledge. On October 25th Rebecca Bales, Denise Walthers and Elaine Bispo Smalling will run a full day education seminar covering sales styles through Luminaspark, building rapport with customers and leadership development. This seminar is limited to 30 registered attendees. All registered attendees will also have the opportunity to take the individualized psychometric profile tool called the Lumina Portrait. (Föreläsning på engelska)."

Mer info här http://nyheter24.se/passion-for-business/education.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0