Planing the shoot

Hej!

Jag håller på att planerar inför photoshootet på tisdag. Jag har fått en tjej som vill ställa upp och har flera stycken som ska kolla om de kan ta ledigt på tisdag för att vara med. Det är ju svårt att få tag på människor under dagtid eftersom de flesta jobbar men även för detta fotografering är obetalt. Men det här är superkul och jag ser så fram emot tisdag. Hoppas de som jag samarbetar med gillar det bara. Men jag tror jag har fått en bild på vad de ska ha. Hon (fotografen) beskrev iaf konceptet väldigt bra och jag gillar den skarpt och företaget de ska fotografera för diggar jag jätte mkt - inte bara för att det är ett viktigt företag som måste finnas för våra ungdomar (och vuxna) utan även för de gör allting på ett så lättsamt och roligt sätt vilket gör att man tar åt sig mer av vad de gör! Grymt ska det bli iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0