Plötsligt så händer det!

Jag och min vän blev uppraggade på stan av en tjej som ville att vi skulle vara med i en ostundersökning. De ska lansera en ny ost i Sverige och vill ha folks åsikter om den. Som tack för hjälpen får vi antingen åtta trisslotter eller 200 kr i presentkort. Min kompis tog 200 kr i presentkort och våghalsen som jag är tog jag the wild card, 8 trisslotter. Nu jävlar ska jag bli miljonär. Lyckan kommer väl i tre?

Undersökningen är imorgon och jag lovar att uppdatera er om jag vinner storvinsten ;-)

Vad skulle ni göra om ni vann så mycket pengar så ni blev ekonomisk oberoende?
Jag hade iaf inte slutat med alla mina tusen projekt. Jag hade nog satsat ännu hårdare på mitt egna företag, Praktikbyrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0