PRIME Intro!



Wow vilken kväll, jag har fått så mycket energi. Så mycket inspiration. Jag tycker att även de som inte söker sig till ett speciellt företag som har sånhär jippon borde boka en plats för man får så mycket ut av det. Jag har fått en mer positiv inställning till allt, de peppade, de inspirerade, de gav tips och de presenterade sig på ett jävligt (om man får uttrycka sig så) bra sätt. Fifan vad kul det var!

Jag lyssnade bland annat på tre olika föredrag de hade:
- Aladdin - Rädda Julen
- Sociala medier
- Generationer

Jag tyckte alla var jätte intressanta men speciellt sociala medier och generationer. Jag ska berätta mer om båda senare (imorgon) men kan bara dra en snabbis nu. Sociala medier, berättar om hur det blixtsnabbt kommer upp information på nätet och hur man kan använda just sociala medier för att sprida en nyheter. Vi fick se en video som verkligen bevisar detta och jag kommer visa den videon imorgon, så håll ut. (Varför jag drar ut på det och visar det imorgon är för att jag har en intervju imorgon som jag tänkte träna på nu i en halvtimme innan jag går och lägger mig, inget annat.)
Generationer som jag fick en bok om, som är sjukt intressant!!! Visar statistik och information om hur vi 80-talister tänker och fungerar. Vad vi använder för ord i våra CVn jämfört med 40- och 60-talisterna och vad som gör att vi är så speciella. Även citat på vad 40-talister har sagt om oss 80-talister och vad de tycker och tänker om oss. Väldigt intressant och mycket sanning i allt. Mer om det imorgon, ni vill inte missa det!!!
Men tills dess, några bilder från kvällens event. Bra jobbat PRIME och Unitedminds.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0