Resan har precis börjat



Har bestämt mig för att börja strukturera upp mitt liv och har därför inhandlat två anteckningsböcker . I dessa böcker ska jag göra upp min plan för att nå en högre nivå i min karriär. Jag ska även använda böckerna till att anteckna intressanta fakta och tankar som jag kommer över.  Som ni säker förstår finns det en baktanke med att jag valt böcker med budskap på framsida. Budskapen på böckerna gör mig peppad. Budskapet: ”Även en resa på tusen mil börjar med ett steg” är tänkt att får mig att fokusera på var jag befinner mig och ge mig tålamod. ”Det är alltid för tidigt att ge upp” ska vara som en ständig påminnare om att jag ska behålla min kämparglöd. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0