Saturday fever!

Lördag och massa planer på schemat. Dagens planer ser ut som följande:

1. Käka ordentlig frukost
2. Städa mitt rum för att möblera om senare
3. Gå powerwalk till centrum och tillbaka
4. Duscha
5. Käka lunch
6. Möblera om
7. Plugga webbdesign
8. Börja fixa mig inför kvällens party-party
9. Käka middag
10. Åka till förfesten

Det roligaste av allt är att jag ska powerwalka till centrum för att köpa alkohol. Känns lite plus/minus noll. Imorgon ska jag planera Praktikbyrån med L och jag får inte vara bakis! Vi ska planera allt vi ska säga till politikern vi ska träffa. Det ska bli ett mycket spännande möte, det är på onsdag så mer om det lär ni ju få veta här i bloggen. Nu frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0