This is international bullshit!

Tror ni på långdistans förhållanden eller kärlek overboard? Jag tror inte riktigt på det. Självklart kan det funka bara kärleken är stark nog. Men jag tror att jag skulle vara så beroende av den personen jag är kär i att det inte skulle funka i mitt fall. Eller så skulle det funka perfekt just för att jag har så mycket på G i mitt karriärsliv.

Det enda jag skulle känna om jag hade sånt förhållande skulle väl vara att det var international bullshit att behöva betala för att se sin kärlek.

Det är komplicerat, jag säger ju det. Nu behöver jag nog sömn innan jag blir galen över ämnet. Nu kör vi, fredag imorgon och Facebook filmen och en intervju står på schemat!

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Neha

Jag tror inte heller på det, och jag tror inte man kan bli kär över nätet

2010-10-22 @ 10:37:03
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0