Ur min dagbok 2007



 

Hittade en av mina gamla dagböcker från 2007 och kan inte låta bli att få ett leende på läpparna. Jag har alltså klippt ur och klistrat in en artikel om knep för den som vill lyckas. Sedan har jag skrivit en peppande notering till mig själv om att jag ska bli bäst.  Sjukt komiskt! Jag fattar inte varför jag alltid har varit så förundrad över folk som har lyckats. Jag borde snart ha material för att skriva en hel forskningsrapport i ämnen.

Hur som, knepen i artikel handlar bl.a. om att leverera resultat, stå upp i motvind, vara bra på att förhandla, vara lojal mot sin arbetsgivare och att en förmåga att fatta rätt beslut.  


Kommentarer
Postat av: Nasim

Jag älskar sånna artiklar!

2010-10-20 @ 21:35:31
URL: http://ontheupperedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0