Vad är en bal på slottet...

Idag skulle jag på intervju men det blev avbokat, det var på PR byrån. Hon var sjuk och skulle höra av sig när hon mådde bättre. Nu kommer vinterkräksjukan och förskylningar och allt såndär i och med vintern. Hoppas man inte åker på något...

Iaf, senare på dagen drog jag och E till IKEA för att kolla in ny inredning till hennes hem och mitt framtida hem. Topfloor, right? Min lista hamnade på ca 20000 kr och fan vad fint det blev. Jag önska jag hade en lägenhet på riktigt och inte bara lekte att jag köpte alla saker... Senare drog vi till MAX för att disskutera det intressanta samtalsämnet, killar och kärlek. Vi 80-talister är så stressade, vi vill göra karriär, vi vill ha barn, vi vill att allt ska hända nu nu nu. E berättade om sin vän som är 23 år gammal, hon har perfekta jobbet, hon har barn och hon har en man hon älskar och hon undrar vad hennes nästa steg är? Medan hon är stressad över det är jag stressad över att jag inte hittat den rätta mannen som jag ska dela resten av mitt liv med, mitt drömföretag jag ska jobba på och min perfekta lyxvåning. Men vad är en bal på slottet om inte alldeles alldeles underbar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0