WOW typ.

Imorgon är det möte om Praktikbyrån och belöning till oss som står bakom den. Vi ska belöna oss själva med en speedshopping tur för att sen sätta oss på typ vårt favvoställe Angle (Scandic Hotel) och ladda upp våra affärsplanen för Venture Cup och deras tävling, nu börjar allvaret! Igår fick jag ett mail från dem där de peppade oss (plus alla andra deltagare) att skicka in bidraget till tävlingen då det inte är långt kvar innan de utser vinnarna av första delen. 10 stycken som får 10000 kr till att bygga upp deras varumärke och affärsidé.

Från en sak till en annan, jag hann aldrig gå, eller jag glömde totalt bort att gå till Biblioteksgatan igår för att kolla på alla nominerade för Garderob tävlingen. Jag ska förbi där imorgon och ta kort jag LOVAR!

Och en sista sak, vart är alla kostymnissar på helgerna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0