BOOKS!




Några av mina vänner har efterlyst tips på bra böcker. Här kommer ett ur val av de jag läst på senare tid.

Good to Great- Jim Collins

Mitt liv- C.G Jung

Den tändande gnistan - Malconlm Gladweu

Krama din skugga – Debbie Ford

Jobbsökarboken  -  Charlotte Hågård

Våga vinna - Jack Canfield & Mark Viktor Hanson

Jorden de ärvde - Björn Af Kleen

Fursten - Machavelli

Handelsmännen - Bo Pettersson

Historien om IKEA- Bo Pettersson

Och världen skälvde - Ayn Rand

Stora retorikboken - Göran Hägglund

Det var inte mitt fel – Ann Heberbein

Konsten att läsa tankar – Henrik Fexeus

Så blir du rik – Donald J Trump

Dynastin Stenbeck – Stellan Björk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0