Facebook - The Social Network!

Idag var jag på bio och såg Facebook filmen. Den var grym, man blir så imponerad av vissa människor. Jag trodde inte filmen skulle vara utspelad på det sättet som den faktiskt var, det lilla jag hade läst om Mark Zuckerberg (ja, jag hade mest läst om företaget) var bara goodwill men han har en historia och den var mycket intressant. Jag rekomenderar den starkt, gå och titta, bli inspiererade och framför allt kolla hur fräckt Harvard är! Det var nästan så att jag ville gå tillbaka till skolbänken igen efter filmen.

Sant att Harvard har besök av personer som Bill Gates på riktigt under sina lektioner? Vilken inspirationskälla! Mark är med sina 26 år den rikaste miljadären i vår tid. High five for that.


Kommentarer
Postat av: Nabil

Jag rekommenderar filmen till alla som på något sätt söker inspiration ;)

2010-10-31 @ 23:02:47
URL: http://www.thesocialnetwork.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0