Fredag och massa kärleksfunderingar...

Fredag, fredag, fredag. Det menas utgång, party, alkohol, dansmoves för många men inte för mig. Senaste tiden har jag ingen lust att gå ut. Speciellt inte till vissa klubbar som jag hängt på alldeles för mycket. Jag skulle hellre vilja sitta med någon och ta ett glas vin hemma, snacka massa och mysa. Ibland kokas så starka känslor inom mig, känslor som jag bara vill visa någon speciell. Men när det inte finns någon speciell i mitt liv så är det svårt. Jag har dejtat i mina dagar och varit olyckligt kär, legat och gråtit på kvällarna och tyckt så jävla synd om mig själv. Idag är jag starkare än så men när något som man verkligen inte förstår händer så kan man inte låta bli att vara fundersam över, vad som egentligen hände. Trots att jag inte vet hela sanningen så tar jag åt mig, fan vad dum jag var.

PS. när chatten på facebook visar 25 inloggade men endast ett namn och det är hans namn. Är det ett tecken på att jag ska skriva? Eller är det ett tecken på att jag börjar bli knäpp och bör leta upp en duktig och dyr psykolog?


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0