Helgens planer och lite andra!

Jag har ett fullproppat schema i helgen och det ska faktiskt bli lite kul att göra lite nytta. Även om det mesta kommer blandas med nöja...

Fredag:
Skriva på affärsplanen
Gå runt på stan med E och inhandla min välförtjänta present, en Marc Jacobs tisha!
Förfest hemma hos I för att senare dra ut till någon ny klubb i Fridhemsplan.

Lördag:
Forsätta skriva på affärsplanen
Förfest hos A för att senare dra på hemmafest i Danderyd

Söndag:
Sätta ihop min och Ls affärsplan för att sedan ladda upp den och vara med i första delen av Venture Cups tävling. Nu drar det ihop sig!
Träffa Stelina och planera bloggen och en gerillakupp som vi har på G.

Sen har jag en vecka ledigt innan jag börjar mitt nya jobb. Det ska bli väldigt spännande, jag är peppad, laddad och redo att visa vad jag går för. Den veckan jag är ledig är inte = helt ledig för min del, då jag ska forsätta i tävlingen med Venture Cup, det är ju fler delar som ska skickas in och affärsplanen är bara den första av alla tusen. Så jag kommer med updates hur det är..

By the way, var det någon av er som var på Venture Cups första föreläsning? Hur var det? Jag hörde att han som föreläste var GRYM! Jag var inte där för jag blev sjuk den dagen men jag ska gå på nästa, lägger upp schemat igen så ni kan checka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0