KAN, VILL, SKA!



Alla 80-talister kommer väl ihåg Barbapappa? Ett kultförklarat barnprogram som får många minnen att väckas. Jag har tidigare nämnt att jag fick en bok på Primes introkurs om just 80-talister och deras syn på ALLT. Vilka stora händelser vi minns, vad vi inte minns men framför allt hur vi framställer oss själva till olika arbetsgivare!

Om en 60-talist hade två jobb under sin livstid så har en 80-talist två de första jobbåret, under livstiden går ej ens att räkna på en hand. Sånt här och massa annat roligt skriver de i boken. Vill ni ha ett ex så kommentera gärna så skickar jag ett!

Några ord som jag nappade på som 80-taliser förknippas med var: KAN, VILL, SKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0