Le love!

Det var länge sen jag skrev någonting om kärlek. Jag fungerar på ett så ganska roligt sätt när det kommer till just kärlek. Mitt kärleksliv och karriärsliv har en koppling. Sedan min första kille (som för övrigt är en god vän till mig nu) har jag bara dejtat killar som inte är bra för mig. Men varje gång de gjort något som fått mig att må dåligt - ja exempelvis gjort slut - så har jag fått ett självförtroende som adrenalinsierats (finns ens inget ord som heter så) ända ut i fingertopparna! Jag har lagt all den energin på min karriär då. Jag har tack vare mina dåliga förhållanden fått pepp och driv till att lyckas med min karriär. Mina kompisar tycker jag är knäpp som får sån energi av det men samtidigt är det ju super bra eftersom jag slipper sörja över det dåliga jag gått igenom och kämpa med något jag älskar - min karriär!

Jag har länge sagt att jag en dag ska stå på toppen och skrika FCUK YOU till alla som behandlat mig dåligt. Det var drömmar jag hade när jag var yngre. Nu vill jag hellre stå på toppen och räcka ut en arm till alla som behöver hjälp, kanske skrika ut något i stil med YOU WANNA BE ON THE UPPER EDGE? Join me.

Det är ganska lätt att dra ut sin frustration på dåliga saker istället för att ta den enorma energin frustrationen innehåller och lägga den på något som driver DIG framåt.

Om jag hade suttit med en terapeft nu kanske hon hade sagt att jag letar mig till dåliga killar för att få den här kicken men det är absolut inte sant. Jag är bara väldigt noggrann med vad jag lägger min energi på när jag väl mår dåligt. Varför slösa den på något så onödigt som att må dåligt när man kan må super bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0