Mr Perfect went away...

Har ni haft samma problem som mig? Dejtat en kille, fått fjärilar i magen, börjat gilla honom, blivit ett par, nergång, slutgång, avgång. Det problemet har iaf jag haft, ibland lägger jag ner för mycket energi på en kille jag gillar när jag ser stora STORA tecken på att denna kille inte är bra för mig. Det kan handla om kriminalitet, osäkerhet, våldsamhet, tröghet.

Varför gör jag så mot mig själv? Kan det i grund och botten handla om att jag är osäker på mig själv och inte vågar säga ifrån? Neeeeeehh... det tvivlar jag på, jag är knappast en sån. Kan det vara att jag bara vill ha lite tidsfördriv i min vardag? Nej, så elak är jag inte. Det kan ju faktiskt vara så att man lite till och från både som tjej och kille vill ha uppmärksamhet av motsatta könet och det kan ju faktiskt vara så att dessa osäkra, tröga, bad bad boysen kan säga det man vill höra. Utnyttjare? Ingenting killar inte varit i år och dagar.... Kärlek alltså, det är stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0